Early Bird Postlådeleverans – Early Bird skickar ett sms med en spårningslänk när paketet är på väg. Du får en smsbekräftelse när paketet levererats i din brevlåda eller utanför dörren. Leveransen kräver att ditt namn står på dörren eller att korrekt c/o är angivet. Om paketet inte kan levereras kommer det istället att lämnas hos ditt närmaste Bring-ombud.
Postnord Paketbox - Du kan själv spåra paketet via PostNords app. När paketet finns att hämta i paketboxen får du avisering via sms och i deras app. För att öppna paketboxen identifierar du dig med BankID i appen. Du behöver därför ingen kod.
Postnord Utlämningsställe - Du kan själv spåra paketet via PostNords app. När paketet finns att hämta ut hos ombudet får du avisering via sms och i deras app. För att hämta ut ditt paket identifierar du dig med BankID i deras app eller tar med giltig legitimation och uppger din kod för att hämta ut ditt paket.
Vid uthämtning med bud krävs både mottagarens och budets legitimation. Paketet ligger kvar hos ombudet i 7 dagar innan det returneras tillbaka till oss.
Viktigt att tänka på: Kolla alltid att ditt mobilnummer och adress stämmer innan du lägger din order. Du behöver ett korrekt mobilnummer för att få aviseringar och inte missa ditt paket! Väljer du Early Bird måste adressen vara korrekt så paketet kan levereras till dig. Väljer du Early Bird måste du finnas angiven på adressen så budet vet var paketet ska lämnas.
När du mottagit din order ber vi dig att kontrollera så att paketet som levererats är intakt. Om du upptäcker en skada eller avvikelse gör du en reklamation på plats. Kontakta även oss på kundservice@dinsko.se gällande detta.